Taal: NL / EN
Winkelwagen - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

Uiteraard beantwoorden wij graag persoonlijk je vragen over onze producten of dienstverlening. De meest voorkomende vragen hebben we alvast voor je beschreven. Ook productspecifieke gestelde vragen zijn aangegeven bij het product. Wellicht dat je vraag hier al beantwoord kan worden. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn neem dan gerust contact met ons op.

 
  • Ik heb een vraag over de bediening

    In de handleiding zijn de antwoorden op de meeste vragen terug te vinden, het is altijd goed die eerst eens door te nemen. Daarnaast kun je ook bij het product op deze site kijken voor specifieke veelgestelde vragen, de kans is groot dat jouw vraag daar tussen staat. Mocht je toch nog vragen hebben dan staan wij voor je klaar op +31(0)73 6411355, via email service@alecto.nl of via het contactformulier.

  • Wanneer is de helpdesk bereikbaar?

    Onze helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer +31(0)73 641 1355. Een mail sturen kan ook naar service@alecto.nl of vul het contactformulier in.

  • Ik ben mijn handleiding verloren, wat nu?

    Geen nood, je kunt van vrijwel al onze producten een handleiding downloaden.
    Ga hiervoor naar het product toe en klik op het tabblad “Ondersteuning”. Hier kun je het gewenste bestand eenvoudig bekijken en downloaden. Mocht de handleiding niet te vinden zijn neem dan even contact met ons op via telefoonnummer +31(0)73 641 1355, service@alecto.nl of via het contactformulier.

  • Kan ik losse toebehoren bestellen?

    Jazeker, wanneer je zoekt op product zie je bij het tabblad ‘’Accessoires & onderdelen” , welke accessoires en onderdelen van je product te bestellen zijn. Mocht je vragen/opmerkingen hebben, verzoeken we je contact op te nemen via telefoonnummer +31(0)73 641 1355, service@alecto.nl of via het contactformulier

  • Hoe lang heb ik garantie?

    Je hebt standaard 24 maanden garantie op een artikel.
    Op 
    accu’s en oplaadbare batterijen is de standaard garantie 12 maanden.

  • Ik denk dat ik een defect heb...

    Neem eerst even contact op met Hesdo Service Center op +31(0)73 641 1355. Vaak zijn de problemen telefonisch al op te lossen. Mocht dat niet lukken dan zal onze helpdeskmedewerker je verder helpen.

  • Hoe meld ik een reparatie aan?

    Ga naar Technische problemen en volg de procedure. Vul de reparatieaanvraag volledig in en wij informeren je zo snel mogelijk hoe het defecte artikel verstuurd kan worden. In geval van garantie zijn de verzendkosten uiteraard voor onze rekening.

  • Kan ik ook buiten garantie mijn apparatuur laten maken?

    Natuurlijk kan dit. Bel met onze helpdesk +31(0)73 6411355 en meld je defecte artikel aan. Stuur vervolgens het volledige product, dus inclusief alle toebehoren, je NAW-gegevens en klachtomschrijving naar:

    Hesdo Service Center
    Australiëlaan1                                                                                                  
    5232 BB `s-Hertogenbosch

    Wij repareren het apparaat en sturen het retour.
    Mochten de totale kosten hoger dan 30 euro uitvallen dan nemen we eerst contact met je op.

Service center +31(0)73 641 1355  |  NL +31(0)73 641 1655  |  BE +32 (0)3 238 5666