Taal: NL / EN
Winkelwagen - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Reparatie aanvraag

Technische problemen

Heb je onverhoopt technische problemen met een artikel?
Het onderstaande stappenplan helpt je verder.

Heb je een vraag over of technisch probleem met een product uit ons assortiment, dan vragen wij je het volgende te doen:

1. Controleer of jouw vraag vermeld staat bij Veelgestelde vragen en hier een antwoord te vinden is

2. Mocht geen van bovenstaande uitkomst bieden verzoeken we je je probleem/vraag voor te leggen aan Hesdo Service Center. Bel 073 6411355 of mail naar service@alecto.nl

3. Blijkt het product defect te zijn, dan heb je de volgende mogelijkheid

 

Aanmelden reparatie

- Je meldt de reparatie aan via het aanmeldingsformulier.
TIP Probeer de klachtomschrijving zo goed en volledig mogelijk te omschrijven, dit bespoedigt de afhandeling.
TIP Stuur het product nog niet op, maar wacht op onze reactie

- Tijdens het reparatietraject wordt je per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang.
TIP Deze e-mail kan in de spam of ongewenste e-mail terecht komen.

 

De kosten van een reparatie

Als het defect binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt, wordt het product kosteloos gerepareerd.
Stuur altijd een kopie van het aankoopbewijs mee om aanspraak te maken op garantie.
Als blijkt dat de schade buiten de garantie valt, houdt er dan rekening mee dat er kosten in rekening gebracht kunnen worden.

Minder dan € 30,- (incl BTW)
De reparatieprocedure gaat automatisch van start. Bij de retourzending van het repareerde product ontvangt je een factuur met de kosten.

Meer dan €30,- (incl BTW)
Voordat de reparatieprocedure van start gaat, ontvang je hierover bericht. Je hebt de mogelijkheid om akkoord te gaan met de reparatie. Bij de retourzending van het gerepareerde product ontvang je een factuur met de kosten. Je kunt er ook voor kiezen om het product ongerepareerd retour te laten zenden voor een bedrag van € 11,50 (incl BTW).

Graag wil ik een reparatieaanvraag doen als:

Gebruiker Winkelier

Service center +31(0)73 641 1355  |  NL +31(0)73 641 1655  |  BE +32 (0)3 238 5666